Träningsprogram

Eftersom jag oftast inte kommer iväg på nå gym så får jag ta tag i de på egna händer.
Så jag får köra på lite hemmaträning, cykla eller promenera...
Jag hoppas att jag får de att komma in i en rutin så jag inte lägger av.

För de känns som att Ebba kan man "fuska", eller rent av, skita i de. Men när man är på gymmet tittar alla på en, eller när man hoppar runt i en sal. Man blir såå mycket mer peppad då.

Men har försökt knåpat ihop ett träningsprogram iallafall. :)



Sen har ju jag min Pilates DVD som enbart innehåller magstyrka,rumpa och balans. Så den kör jag när de är hemmaträning, plus rygg och resten av kroppen...
Dock är den dvd:n bara 28min, men alldeles lagomt för att man ska hinna med resten av kroppen också.
Inte lätt när man har barn inte. Man får passa på när dom sover, men då vill man oftast hinna med annat också, som t.ex tvätta å städa osv..

Men vi får se. Ska prova gå efter de här schemat en vecka så får vi se om jag får ihop de.

Vad tycker ni, hur ser schemat ut? För slappt? För mycket?
Borde jag lägga till mera?


Kommentarer
Nina

Tycker det ser bra ut så här i början :)

2012-01-12 @ 14:01:22
URL: http://minustjugokilo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0